به دلیل نوسانات قیمت برای استعلام لطفا تماس بگیرید ۰۲۱۸۸۸۴۴۸۹۳
Background Image

چرا چاپگر لیزری بهترین انتخاب برای تمام نیازهای چاپ شما است؟

چرا چاپگر لیزری بهترین انتخاب برای تمام نیازهای چاپ شما است؟
03 شهریور 1399

چرا چاپگر لیزری بهترین انتخاب برای تمام نیازهای چاپ شما است؟


اگر در خانه کار می کنید یا اینکه در فضای اداری، کسب و کار خود را اداره می کنید، احتمالاً هزینه چاپ، یکی از بزرگترین دغدغه های روزانه شما است. از این بدتر، هزینه های پنهان مربوط به چاپ نامه ها، اسناد، گزارش ها و ... است و ممکن است شما هرگز نفهمید که چقدر برای چاپ روزانه خود هزینه می کنید، مگر اینکه تحلیل مفصلی انجام دهید.

فقدان تجزیه و تحلیل دقیق ممکن است یکی از مهم ترین دلایل این موضوع باشد که چرا بسیاری از صاحبان مشاغل و افراد شاغل در خانه، هنوز به چاپگرهای جوهر افشان تکیه می کنند - و در نتیجه هزینه های زیادی را متحمل می شوند-. شاید فکر کنید با خرید یک چاپگر جوهر افشان، در هزینه های خود صرفه جویی می کنید، اما وقتی هزینه جوهر این پرینترها را در نظر بگیرید، خواهید دید که چاپگر لیزری انتخاب به مراتب بهتری است.

چاپگرهای لیزری، پیش قراولان دنیای چاپ هستند که به گونه ای طراحی شده اند که سال ها خدمات بدون دردسر و با هزینه کمتر را بطور شگفت آوری به شما ارائه دهند. با جایگزینی چاپگرهای جوهر افشان ارزان قیمت با مدل های لیزری با کیفیت، می توانید هزینه های چاپ خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

با انتخاب یک چاپگر لیزری با کیفیت، می توانید هزینه جلوی هزینه های بالای جوهر پرینترهای جوهرافشان را گرفته و حتی پس انداز خود را بیشتر کنید. انتخاب شما یک پرینتر اقتصادی سیاه و سفید باشد و یا اینکه ملاک انتخابتان، کیفیت رنگ و گرافیک چاپ باشد،  در هر دو حالت می توانید با خیال راحت بر روی پرینترهای لیزری حساب کنید.

فاکتور انتخاب یک پرینتر لیزری مناسب

در هنگام انتخاب پرینتر لیزری، ابتدا فاکتورهای مورد نظر خود (مانند اقتصادی بودن، کیفیت تصاویر، سرعت چاپ و ...) را در نظر بگیرید و در نهایت مدلی را انتخاب کنید که با معیارهای شما مطابقت داشته باشد. ممکن است قیمت چاپگرهای لیزری ارزان شما را وسوسه کند، اما هدف شما باید یک انتخاب بهینه و بلند مدت باشد.

کیفیت چاپ پرینتر

در مورد کیفیت پرینترهای لیزری، دو نکته مهم وجود دارد که باید به هنگام خرید به این موارد توجه داشته باشید:

1-رزولوشن

2-کیفیت چاپ پرینتر و نیز سرعت چاپ پرینتر.

به هنگام خرید پرینتر، به موضوع رزولوشن و کیفیت چاپ دستگاه حساس باشید زیرا یکی از استفاده های شما از پرینتر خریداری شده، چاپ عکس خواهد بود. چنانچه سرعت کار دستگاه برایتان مهم باشد بایستی در هنگام خرید، به سرعت چاپ پرینتر مورد نظر نیز دقت کافی داشته باشید.

شما می توانید با در نظر گرفتن نکات ذکر شده در بالا و نیز مقایسه نمونه های مختلف پرینترهای لیزری موجود در بازار با یکدیگر، با با خیال راحت و نهایت اطمینان، دستگاه پرینتر مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

قابل اتکا بودن پرینتر

قابل اتکا بودن پرینتر، باید یکی از مهم ترین فاکتورهای شما در انتخاب چاپگر لیزری سیاه و سفید یا رنگی با کیفیت باشد. اگر کسب و کار خود را اداره می کنید و یا اینکه از راه دور برای یک کارفرمای سنتی کار می کنید، خرابی پرینتر موجب معطل ماندن کل کسب و کار شما خواهد شد. به همین دلیل، انتخاب یک چاپگر با کیفیت و با عمر طولانی، در بالا بردن راندمان کاری شما، نقش ویژه ای دارد.

تطبیق پذیری پرینتر

تطبیق پذیری، یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در انتخاب پرینتر است. شاید از چاپگر خود انتظار دارید که بتواند انواع مختلف تصاویر و متن را با کیفیت بالا چاپ کند یا  به دنبال چاپگری باشید که بتواند انواع اندازه های کاغذ از A4 تا A3 را پشتیبانی کند. برای همه این شرایط، مدل های لیزری بسیار با کیفیتی در بازار وجود دارد. نگران پیدا شدن مدل مطابق با نیاز های خود نباشید. اگر بخواهید درست انتخاب کنید، مطمئن باشید که بسیاری از چاپگرهای لیزری موجود در بازار می تواند نیاز شما را برطرف کند.

سخن آخر:

تیم متخصصین هایپرکارتریج با افتخار، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. کافی است از طریق شماره تلفن های  02188844893 – 09121206590 با ما در تماس باشید تا از به روزترین اطلاعات در مورد پرینترهای موجود در بازار ایران، قیمت، کیفیت کار پرینترها و ... مطلع شده و بهترین انتخاب را متناسب با نیازهای خاص کسب و کار خودتان داشته باشید.

 



لطفا برای ثبت نظرات خود وارد حساب کاربری شوید. یا عضویت در حساب کاربری