به دلیل نوسانات قیمت برای استعلام لطفا تماس بگیرید ۰۲۱۸۸۸۴۴۸۹۳
Background Image

راهنمای انتخاب بهترین پرینتر HP

راهنمای انتخاب بهترین پرینتر HP
04 شهریور 1399

راهنمای انتخاب بهترین پرینتر HP


چاپگر های HP از لحاظ کیفیت چاپ، استحکام، قابلیت اطمینان، دوام و تطبیق پذیری بسیار عالی هستند. این چاپگرها، مجموعه ای از راه حل ها را که بطور ماهرانه متناسب با نیازهای چاپی شما تهیه شده اند، ارائه می دهند که در یک دسته بندی کلی به شکل زیر تقسیم بندی می شوند:

 چاپگرهای لیزری، چاپگرهای جوهر افشان، چاپگرهای A3 و A4 و پرینترهای چند منظوره.

این مقاله به معرفی و بررسی انواع این دسته بندی ها و ویژگی های خاص هرکدام از آن ها می پردازد.

چاپگرهای لیزری HP

  • چاپگرهای لیزری، عملکرد صفحه ای دارند که اغلب از چاپگرهای جوهر افشان برتر است.
  • سرعت چاپ این چاپگرها، معمولاً (اما نه همیشه) بهتر از چاپگرهای جوهر افشان است.
  • هنگام چاپ در حجم زیاد، خرید تونر چاپگر لیزری مقرون به صرفه تر از خرید خود کارتریج است.
  • قیمت تونر این پرینترها نسبت به جوهر پرینتر جوهرافشان بسیار ارزان تر است.
  • دو نوع چاپگر لیزری HP وجود دارد: A4 و A3  که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد.

چاپگرهای لیزری HP A4

اگر به دنبال ملزومات چاپ هستید، یک چاپگر لیزری HP A4، انتخابی ایده آل برای شماست. مشاغل مختلف معمولاً نیاز به تطبیق پذیری و کارکردهای متنوعی دارند. در اینجاست که چاپگرهای HP وارد بازار می شوند تا با ارائه طیف گسترده ای از قابلیت ها مانند اسکن، کپی کردن، چاپ دوطرفه و...، مزایای چشمگیری را برای کاربران تجاری خود مهیا کنند و این تعدد قابلیت ها، همان چیزی است که باعث می شود پرینتر "چند منظوره" به یک انتخاب ایده آل برای شما تبدیل شود.

 چاپگرهای سری LaserJet شرکت اچ پی، طیف وسیعی از ویژگی ها و توانایی ها را به شما ارائه می دهد، مانند:

  • فناوری JetIntelligence Technology : این فناوری به شما امکان می دهد تا صفحات بیشتری را با کیفیت چاپ بهتری چاپ کنید.
  • تنظیم و کاربری آسان تونر.
  • تکنولوژی حالت آماده به کار برای صرفه جویی در مصرف انرژی (روشن یا خاموش شدن خودکار)

چاپگرهای لیزری HP A3

چاپگرهای لیزری HP A3 برای مشاغلی است که مایل به چاپ در اندازه  A3 هستند که اگرچه کمتر از A4 رواج دارد، اما بسیار محبوب است زیرا اجازه چاپ نمودارها و اسناد دیگر را که نیازمند جزئیات بیشتر و پیشرفته تری هستند، به شما می دهد. به عنوان مثال اگر می خواهید یک فایل اکسل را با نمودار مخصوص به خود چاپ کنید، بهتر است یک فرمت A3 را انتخاب کنید تا چاپ شما به صورت پیوسته و در یک صفحه انجام شود.

دقیقاً مانند چاپگرهای لیزری HP A4 ، چاپگرهای HP A3 به شما اجازه می دهند به چندین عملکرد دسترسی پیدا کنید که بسته به نیاز یا فعالیت های تجاری شرکت شما، کم و بیش مفید خواهد بود.

چاپگرهای جوهرافشان HP

پرینترهای جوهر افشان HP بی نظیر اند و شما هرگز نمونه ای  پیشرفته مانند سری PageWide را در محصولات مشابه بازار پیدا نمی کنید. فناوری PageWide به شما امکان می دهد کنترل بسیار خوبی بر روی هزینه ها داشته باشید که 20٪ پایین تر از سایر چاپگرهای تجاری است.

از این گذشته، این چاپگرها دارای سرعت چاپی بسیار بالاتر از سایر چاپگرها هستند(حداکثر 75 صفحه در دقیقه). چاپگرهای چند منظوره در این سری پرینترها می توانند با سرعت فوق العاده، عملیات اسکن را انجام دهند. و این سرعت بالا، فناوری است که فقط HP ارائه می دهد.

چاپگرهای جوهر افشان HP A4

دقیقاً مانند چاپگرهای لیزری HP، پرینترهای جوهر افشان HP دارای دو نوع هستند: A4 و A3. شما قادر خواهید بود تا با فرمت A4 چاپ کنید و از فناوری چاپ لذت ببرید.

 جدای از سری PageWide ، شرکت اچ پی، سری های جوهر افشان دیگری نیز دارد که از جمله آنها می توان به OfficeJet و Envy اشاره کرد.

چاپگرهای HP A3 Inkjet HP

چاپگرهای جوهر افشان HP A3 برای چاپ نمودارها، پوسترهای کوچک و ... بسیار  ایده آل هستند. همانند چاپگرهای جوهر افشان A4، این پرینترها هم شامل دو سری PageWide و OfficeJet هستند

سخن آخر:

اکنون تمام اطلاعات لازم برای خرید پرینتر HP مناسب نیازهایتان را در اختیار دارید. اما فراموش نکنید که انتخاب برند، تنها یکی از عواملی است که هنگام انتخاب چاپگر مناسب باید مورد توجه قرار گیرد.

اگر واقعاً دوست دارید یک چاپگر کاملا متناسب با نیازها، بودجه و...  خودتان بخرید، کافی است از طریق شماره تلفن های  02188844893 – 09121206590 با ما در تماس باشید تا از به روزترین اطلاعات در مورد پرینترهای موجود در بازار ایران، قیمت، کیفیت کار پرینترها و ... مطلع شده و بهترین انتخاب را متناسب با نیازهای خاص کسب و کار خودتان داشته باشید.



لطفا برای ثبت نظرات خود وارد حساب کاربری شوید. یا عضویت در حساب کاربری