به دلیل نوسانات قیمت برای استعلام لطفا تماس بگیرید ۰۲۱۸۸۸۴۴۸۹۳
Background Image

کارتریج لیزری

کارتریج لیزری
16 مرداد 1398

کارتریج لیزری


کارتریج لیزری : کارتریج ها به دو دسته لیزری و جوهرافشان تقسیم می شوند. پرینترهای لیزری از کارتریج تونر لیزری پشتیبانی می کنند. سرعت چاپ در پرینترهای لیزری به مراتب بیشتر از چاپگرهای جوهرافشان است.

کارتریج لیزری

کارتریج لیزری : کارتریج ها به دو دسته لیزری و جوهرافشان تقسیم می شوند. پرینترهای لیزری از کارتریج تونر لیزری پشتیبانی می کنند. سرعت چاپ در پرینترهای لیزری به مراتب بیشتر از چاپگرهای جوهرافشان است. از طرفی کیفیت چاپ عکس و متن‌های رنگی در پرینترهای جوهرافشان بالاتر است.کارتریج لیزری به راحتی قابل شارژ است. 

برای خرید کارتریج لیزری پرینتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید کارتریج لیزری

 

 

 

 

 

کارتریج لیزری HP اچ پی

برای اطلاع از قیمت کارتریج لیزری HP اچ پی از فروشگاه اینترنتی هایپر کارتریج اینجا را کلیک کنید و یا با شماره های ما در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

کارتریج لیزری Canon کانن

برای اطلاع از قیمت کارتریج لیزری Canon کانن از فروشگاه اینترنتی هایپر کارتریج اینجا را کلیک کنید و یا با شماره های ما در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

کارتریج لیزری Ricoh ریکو

برای اطلاع از قیمت کارتریج لیزری Ricoh ریکو از فروشگاه اینترنتی هایپر کارتریج اینجا را کلیک کنید و یا با شماره های ما در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

کارتریج لیزری Samsung سامسونگ

برای اطلاع از قیمت کارتریج لیزری Samsung سامسونگ از فروشگاه اینترنتی هایپر کارتریج اینجا را کلیک کنید و یا با شماره های ما در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

کارتریج لیزری Panasonic پاناسونیک

برای اطلاع از قیمت کارتریج لیزری Panasonic پاناسونیک از فروشگاه اینترنتی هایپر کارتریج اینجا را کلیک کنید و یا با شماره های ما در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

کارتریج لیزری Toshiba توشیبا

برای اطلاع از قیمت کارتریج لیزری Toshiba توشیبا از فروشگاه اینترنتی هایپر کارتریج اینجا را کلیک کنید و یا با شماره های ما در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

کارتریج لیزری Sharp شارپ

برای اطلاع از قیمت کارتریج لیزری Sharp شارپ از فروشگاه اینترنتی هایپر کارتریج اینجا را کلیک کنید و یا با شماره های ما در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

کارتریج لیزری Brother برادر

برای اطلاع از قیمت کارتریج لیزری Brother برادر از فروشگاه اینترنتی هایپر کارتریج اینجا را کلیک کنید و یا با شماره های ما در بخش تماس با ما ارتباط برقرار کنید.



لطفا برای ثبت نظرات خود وارد حساب کاربری شوید. یا عضویت در حساب کاربری