به دلیل نوسانات قیمت برای استعلام لطفا تماس بگیرید ۰۲۱۸۸۸۴۴۸۹۳
Background Image

کارتریج

کارتریج
16 مرداد 1398

کارتریج


کارتریج : کارتریج یا جوهر قطعه است در چاپگرها که وظیفه‌ی تامین رنگ را برعهده دارد.کارتریج ها به دو دسته اصلی تقسیم می‌ شوند: کارتریج جوهرافشان کارتریج یا تونر کارتریج لیزری

 

کارتریج

کارتریج : کارتریج یا جوهر قطعه ایست در چاپگرها که وظیفه‌ی تامین رنگ را برعهده دارد.کارتریج ها به دو دسته اصلی تقسیم می‌ شوند:

  1. کارتریج جوهرافشان
  2. کارتریج یا تونر کارتریج لیزری

 

کارتریج جوهرافشان

کارتریج جوهرافشان

کارتریج های جوهرافشان مخصوص پرینترهای جوهرافشان هستند. اگر قصد دارید عکس رنگی و با کیفیت فوق العاده بالا چاپ کنید باید از کارتریج جوهرافشان و در واقع پرینتر جوهرافشان استفاده کنید. ماده اصلی کارتریج جوهرافشان جوهر است و به صورت مایع در مخزن کارتریج وجود دارد.

 

کارتریج لیزری

کارتریج لیزریکارتریج لیزری یا تونر کارتریج لیزری مخصوص پرینترهای لیزری است. پرینتر لیزری معمولا برای ادارات و دفاتری که حجم چاپ بالایی دارند مناسب است. ماده اصلی درون کارتریج لیزری تونر نام دارد که به صورت پودر در مخزن کارتریج قرار گرفته است.

 

خرید کارتریج

خرید کارتریجکارتریج یک قطعه مصرفی است و باید پس از به پایان رسیدن، شارژ و یا تعویض شود. برای آنکه بدانید چه مدل کارتریجی را باید خریداری کنید حتما میبایست دفترچه راهنمای پرینتر خود را مطالعه فرمایید تا از مشخصات دقیق کارتریج دستگاه خود آگاه شوید.

برای خرید کارتریج به شما پیشنهاد می کنیم از فروشگاه اینترنتی هایپرکارتریج راهنمایی و مشاوره بگیرید.

همچنین می توانید با کلیک بر روی خرید کارتریج وارد فروشگاه هایپرکارتریج شوید.

 

 

فروش کارتریج

فروش کارتریجکارتریج یک قطعه مصرفی است و باید پس از به پایان رسیدن، شارژ و یا تعویض شود. برای آنکه بدانید چه مدل کارتریجی را باید خریداری کنید حتما میبایست دفترچه راهنمای پرینتر خود را مطالعه فرمایید تا از مشخصات دقیق کارتریج دستگاه خود آگاه شوید.

برای آگاهی ازنحوه فروش کارتریج به شما پیشنهاد می کنیم از فروشگاه اینترنتی هایپرکارتریج راهنمایی و مشاوره بگیرید.

همچنین می توانید با کلیک بر روی فروش کارتریج وارد فروشگاه هایپرکارتریج شوید.

 

 

قیمت کارتریج

قیمت کارتریجامروزه شرکت های مختلفی در کنار سازندگان اصلی کارتریج در بازار مشغول به فروش کارتریج با قیمت های متنوع و رقابتی می باشند. برای آنکه از قیمت کارتریج مورد نظر خودتان آگاه شوید به شما پیشنهاد می کنیم از فروشگاه هایپرکارتریج دیدن فرمایید و یا با شماره 88491435 تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

کارتریج طرح

کارتریج طرح به کارتریجی می گویند که توسط شرکت سازنده آن کارتریج ساخته نشده باشد و در واقع جایگزنی برای کارتریج اصل دستگاه شما است. تفاوت کارتریج طرح با اصل در قیمت آن ها می باشد. کارتریج طرح معمولا قیمتی به نسبت پایین تر از کارتریج اصلی دستگاه شما دارد و بسیار مقرون به صرفه تر است. برای خرید کارتریج طرح حتما توجه کنید از فروشنده ای معتبر خریداری کنید. کارتریج های باکیفیت پایین ممکن است به دستگاه شما آسیب برسانند .



لطفا برای ثبت نظرات خود وارد حساب کاربری شوید. یا عضویت در حساب کاربری